حنانه یکی یدونه چشم وچراغ خونه

کتاب ها و وسایل دبستان کودکی مامان

1392/11/20 10:36
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دلتنگ خاطرات کودکی خودم شدم دلم میخواد تو هم روزی که بیای کتاب ها و وسایل و......مادر رو ببینی

کوچولوی من دنیای من با تو خیلی فرق کرده مادر دلتنگه همین

 

 

        یادمه واسه باکلاس شدن خودکارامونو اینجور میکردیم ،وای  امتحان ..........                                                                     

                                                                          

 

 

ورق بزرگ میخریدیم واسه امتحان آخ مدادشمعی ورنگی

 

 

منو بابا الانم بازی منچ میکنیم همیشه هم بابا میبره

دلم تنگه برای پفک نمکی واسه بستنی دوقلو

 

 

الن دیگه دفترو جامدادی های تو فرق کردن

 

 

آخی لیوانامون

 

 اینم نیمکت مامان

 

 

 

 

 

 

پاک کن و مداد تراش های ما این شکلی بودن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیما
15 بهمن 92 17:35
سلام علیکم ما با هم این حرفا رو نداشتیم حالا چطور بود؟؟؟ خداییش چطور بود؟؟
مامانی وبابایی
پاسخ
آره بابا این حرفا رو باهم نداریم نگرفتی هندووووووووونه بود زیر بغلت؟عالی بود فقط محتویاتش کم بود که اگه به حرف من گوش میدادی محشر میشد پیشنهاد میدم واسه خودتونم درست کن
شیما
15 بهمن 92 17:36
آخی یادش بخیر دلم میسوزه کتابارو نگه نداشتم اگه بودن هر صفحه ش هزارتا خاطره برام داشتم حیف
مامانی وبابایی
پاسخ
من یادمه خط فاصله هارو بزرگ میکشیدم بین حروف تا زودتر مشق هام تموم بشه برم بازی آ---آ--آ--آ--آ--یادته؟
گل نرگس19
15 بهمن 92 20:06
به به به به عالی بود یادش گرامی
مامانی وبابایی
پاسخ
خواهش قابل نداشت
مامان فاطمه سادات
15 بهمن 92 21:28
باحال بود.بردیمون به دوران دبستان و درسای اون موقع.مخصوصا جلد کتاب فارسیه
مامانی وبابایی
پاسخ
قابل نداشت بانو آخی گریه نکن
مامان نرگس
15 بهمن 92 22:08
آخیییی یادش به خیر چه کتابایی و درسایی داشتیم. دوست عزیز ممنونم که به ما سر زدین با کمال میل لینک میکنم. امیدوارم دوستای خوبی باشیم
مامانی وبابایی
پاسخ
سلام منم از شما ممنونم بله انشالله آره واقعا دوران شیرینی بود خودم بد جور دلتنگم زود بزرگ شدیم
مامان آینده
20 بهمن 92 13:23
وااااااااااااااای لذت بردم. یادش بخیر. مامان آینده
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم قابل نداشت