حنانه یکی یدونه چشم وچراغ خونه

برای مولایمان

1392/11/20 10:33
238 بازدید
اشتراک گذاری

 

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

 

کجا منتظر رسیدنت شم

 

میخوام کاری بدم دست خودم که

 

خودم بهونه اومدنت شم

 

دلبندم دوباره یه صبح جمعه دیگه آمدو یه دعای ندبه دیگه و یه انتظار دیگه

 

دلبندم هنوز نیومدی که ببینی بین تموم روزهای هفته جمعه اش خیلی عجیب ،بوی غربت میده

 

همش دلت میخواد زود جمعه تموم بشه  عجیب روز سنگینیه

 

ایشالله تا وقت اومدن تو مولامون ظهور کنه

 

چون اگه قراره تو یه منتظر واقعی باشی انتظار واسه منتظرای واقعی سختو طاقت فرساست

 

سخت است بر ما مولا که مردم راببینیم اما شما را نبینیم آقا

 

اللهم عجل  لولیک الفرج

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سربازکوچولوی آقا
11 بهمن 92 19:54
سلام همسنگر خدا قوت.شرمنده ک دیر بهتون سر زدم واقعا مشکلاتی داشتم و نمیتونستم به وبم سربزنم شرمنده بخدا و امیدوارم حلالم کنید مطلبتون هم خیلی جالب بود به اميد صبح ظهور بــاولـایــت ، تــا شـــهــادت ، بـــا بـــصــیــرت بــاولـايـت زنـده ايـم ، تـازنـده ايـم ، رزمـنـده ايـم الــلهــم ارزقـــنا تــوفــيق شهـــادت فــي سـبـيـلـك ياعلي
مامانی وبابایی
پاسخ
انشالله تشکر از حضورتون اگر امکانش هست من رو لینک کنید باعث افتخاره یا علی
samane
11 بهمن 92 21:35
سلام خواهش میکنم... با افتخار لینک شدید...آخرین شماره رو نگه کنید اسم وبلاگ شما هست...ممنون محبت شما
سربازکوچولوی آقا
12 بهمن 92 12:26
سلام همسنگر خدا قوت.وبتون با افتخار در ردیف 36 ئوبم لینک شد من درخدمتون هستم بابت هرنوع فعالیت انشاالله در سایه امام زمان به قلم زدنتون ادامه بدید همچنین ک دارین در سایه امام خامنه ای این کارو انجام میدین دعام کنید به اميد صبح ظهور بــاولـایــت ، تــا شـــهــادت ، بـــا بـــصــیــرت بــاولـايـت زنـده ايـم ، تـازنـده ايـم ، رزمـنـده ايـم الــلهــم ارزقـــنا تــوفــيق شهـــادت فــي سـبـيـلـك ياعلي