حنانه یکی یدونه چشم وچراغ خونه

برای خودم -پای منبر حاج آقا عالی

1392/11/9 10:43
244 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دغدغه اینو دارم که چه جور بچمو تربیت کنم که پاک باایمان و..............................بار بیاد یه روز که پای صحبت های حاج آقا عالی نشسته بودم خیلی زیبا جواب سوال تو ذهن من رو داد

ایشون گفتن اگه میخواید فرزندتون اونجوری که دلتون میخواد بار بیاد قبلش خودتون اون اعمال رو انجام بدید مثلا اگه دلتون میخاد فرزندتون به نماز خوندن اهمیت بده پس ابتدا خودتون نماز اول وقت بخونید یا اگه دوست دارید فرزندتون دروغ نگه پس خودتون هرگز دروغ نگیدو..................................

واسه من خیلی جالب بود و امیدوارم بتونم انجام بدم

قابل توجه اونایی که دلشون میخاد خیلی چیزارو اولادشون انجام بده اما خودشون ...........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ننه علي
9 بهمن 92 11:45
دقيقا هيچ وقت حرفي كه از دل بر نياد بر دل نمي نشينه