حنانه یکی یدونه چشم وچراغ خونه

امید من

1393/1/18 12:24
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حضرت آقا

سلام مولا

سلام سید وآقای ما

یبن الحسن

گاهی در کوچه پس کوچه های دلم چقدر ملتمسانه به دنبالت میگردم

آقا جانم اگر می آمدی دنیای من جور دیگری میشد

میدانم که حال صدای گریه های من را میشنوی

در حدی نیستم که گریه هایم در فراق تو باشد اما مولا بیا بیا که سخت به شما سیدوسرور نیازمندم

خبر از حاجت دلم داری خبر از بغض گلویم داری و دل شکسته ام

مولا حاجتم برای خودم نیست مبدانی

جان مادرت زهرا حاجتم روا کن که گشایشی باشد در کار دیگری

جان مادرت زهرا(س)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گل نرگس19
18 فروردین 93 14:03
متن زیبای بود خانمی انشالله به زودی زود زود حاجت روا شی خانم خانما
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنونم عزیزمایشالله
فاطمه ع
18 فروردین 93 16:06
خیلی دلنشین بود گلم
مامانی وبابایی
پاسخ
دعالطفا خواهر جان خیلی گرفتست حالم بخاطر اون حاجت
سمیرا
18 فروردین 93 20:09
إن شاءالله یوسف زهرا بحق مادر18سالش حاجت همه وبخصوص شمارو روابکنن...
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنونم عزیز
مامان گلها
18 فروردین 93 20:52
ایشالا حاجت روا بشین در حالت دلشکستگی ما رو هم یاد کنید.
مامانی وبابایی
پاسخ
سپاس دوست خوبم
مامان خانمی
18 فروردین 93 23:30
ایشالله خدا بهترین چیزها رو نصیب شما کنه واسه ما دعا کن خواهر
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنونم وهمچنین برای شما چشم عزیزم محتاجیم بدعا
همسفر طلبه(مامان اباصالح)
19 فروردین 93 0:51
سلام خواهری یه امام زمان داریم که از مادر به ما مهربون تر ان شاالله خودشون واست دعا میکنن
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله